Heijna Administratie

Financieel inzicht hebben op het juiste moment voor jouw onderneming.

Over Heijna Administratie

Heijna Administratie is een kleine administratiekantoor, waardoor er persoonlijk contact is. Ons bedrijf richt zich voornamelijk op zzp'ers (eenmanszaken en/of VOF) en kleine MKB bedrijven (met een of twee BV's).

Wij vinden persoonlijk contact belangrijk. De ondernemer staat bij ons centraal. Financieel inzicht op het juiste moment voor jouw onderneming.

Als ondernemer kan je bij ons terecht voor:

  • Financieel ondersteuning van A tot en met Z
  • Advies op maat gericht op het succes en de groei van jouw bedrijf
  • Loonadministratie voor de ondernemer en/of personeel binnen het bedrijf
  • Intern opdrachten voor tijdelijke financiële of administratieve ondersteuning


Door het creëren of hebben van een goed financieel overzicht van A tot Z, kan de ondernemer vooruitdenken, inspelen op veranderingen, het laten groeien of krimpen van het bedrijf. Dit is een van de aspecten, maar wat ook belangrijk is dat de ondernemer meer tijd kan besteden aan zijn of haar eigen expertise binnen de onderneming.

Heb je interesse? Neem dan gerust contact met ons op.

Boekhoudpakketten
  • e-Boekhouden
  • Exact Online

Diensten
  • Salarisadministratie
  • IB-aangifte
  • Btw-aangifte
  • Vpb-aangifte
  • Jaarverslagen

Ook met ons samenwerken?